Naucz się jak wykorzystać Marketing Automation do poprawy skuteczności sprzedaży oraz zwiększenia lojalizacji twoich klientów.

Jacek KochanowiczUzyskaj więcej informacji

Polecamy ten kurs dla osób, które chcą:

Jako specjalista w dziale marketingu

  • Pozyskać specjalistyczną wiedzę na temat strategii Marketing Automation
  • Dowiedzieć się z jakich narzędzi może skorzystać
  • Poznać procesy automatyzacji które efektywnie zwiększą konwersję
  • Nauczyć się analizować i wykorzystywać dane

Jako manager działu marketingu

  • Zdobyć zaawansowaną wiedzę na temat automatyzacji marketingu
  • Zoptymalizować istniejące procesy
  • zwiększyć konwersje swoich działań
  • zyskać więcej czasu dzięki automatyzacji
  • Poznać gotowe strategie na poszczególne bariery w procesie zakupowym w e-commerce.

Jako właściciel firmy

  • Zdobyć wiedzę biznesową za którą w praktyce trzeba płacić do firmy doradczych
  • Poznać strategie i taktyki które pomogą zautomatyzować działania firmy
  • Zyskasz czas na rozwój swojej firmy

Oto lista zagadnień, które wraz z naszym trenerem Marketing Automation poruszymy podczas naszego kursu.

Optymalizacja lejka sprzedażowego

  • Gdzie szukać prospektów
  • Jak eliminować bariery zakupowe
  • Jak tworzyć różne scenariusz pozyskania Klienta
+ więcej

Zarządzanie relacjami z Klientem w cyklu jego życia

  • Nauczysz się strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z już istniejącym Klientem
  • Jak budować wartość Klienta
  • Jak budować lojalność Klientów
  • Jak utrzymywać Klienta
+ więcej

Personalizacja

  • Dowiesz się jak w ustrukturyzowany sposób podejść do przechowywania i zarzadzania danymi swoich klientów
  • Dowiesz się jak tworzyć konkretne segmenty klienckie i kierować do nich różne działania– gotowe przykłady
+ więcej

Konfiguracja narzędzia

  • Poznasz dostępne narzędzia
  • Będziesz umiał je skonfigurować
+ więcej

Testowanie kampanii A/B w celu optymalizacji konwersji

  • Nauczysz się jak testować kampanie aby osiągały jak największą skuteczność
+ więcej

Analizowania danych i wyciągania wniosków

  • Nauczysz się analizować dane i wyciągać z nich wnioski
+ więcej
Jacek Kochanowicz

Plan szkolenia

01

Wstęp do Marketing automation

  1. Kiedy MA jest potrzebne, kiedy przyniesie nam uzysk?
  2. Jak udowodnić sobie i organizacji, że potrzebujemy MA ?
  3. Jakie stawiać tezy i  jakie wybrać KPI do business case?
  4. Jakich umiejętności, ludzi potrzebujemy aby odnieść sukces z MA w naszej organizacji?
02

Klient w centrum uwagi

  1. Wprowadzenie do zagadnień     „Customer Value Management” (CVM), “Customer Lifetime value” (CLV), “Customer Value Proposition” (CVP)
  2. Jakie jest nasze USP „unique     selling proposition”
  3. Gotowe  schematy kampanii na przykładach; prospecting, onbording, Lojalizacja Xsell/Upsell, Retencja, winback
03

Przegląd dostępnych narzędzi na rynku

  1. Różnice pomiędzy poszczególnymi narzędziami, możliwość ich integracji z popularnymi systemami klasy CRM
  2. AI w Marketing automation – przegląd trendów i możliwości
  3. Wybór optymalnego „darmowego” narzędzia które nauczymy się konfigurować podczas kursu.
04

Przygotowanie kampanii

  1. Co powinna zawierać idealna kampania – gotowa check-lista
  2. Przygotowanie kampanii live
  3. Ustalenie KPI do raportów
05

Personalizacja- Jak wybrać grupę docelową do kampanii ?

  1. Jakie cechy ma nasz idealny Klient?
  2. Definiowanie kampanii pod wybrane „persony zakupowe”
  3. Definiowanie segmentów w narzędziu
06

Optymalizacja lejka sprzedażowego

  1. Co powinien zawierać idealny lejek sprzedażowy?
  2. Praca na KPI, optymalizacja jakości lejka.
  3. Kampania a lejek, gotowe strategie adresowania poszczególnych etapów lejka zakupowego np. jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków – gotowy lejek
07

Raportowanie i optymalizacja kampanii

  1. Testowanie kampanii – testy A/B
  2. Przegląd narzędzi analitycznych
  3. Konfiguracja live gotowych raportów dla naszych kampanii
08

Higiena danych

  1. Czyszczeni bazy
  2. Zbieranie i przechowywanie zgód marketingowych
  3. Wykorzystanie danych do MA np. powody odmowy

Co zyskasz po szkoleniu?

1

Unikatową wiedzę

Zdobędziesz kompetencje pozwalające zautomatyzować wszelkie kampanie marketingowe w Twojej organizacji.
2

Praktyczne umiejętności

Będziesz wiedzieć jak dokładnie skonfigurować narzędzie, jak testować kampanię i  jak raportować wyniki.
3

Potencjał do Awansu

Rozwijając umiejętności w zakresie Marketing Automation zwiększysz swoje szanse na awans.

Zapraszamy Was do udziału w tym przełomowym szkoleniu, które jest inwestycją w Wasz osobisty rozwój zawodowy i przyszłość Waszej kariery. Zarejestruj się już dziś, aby zwiększyć konwersję lejka i zautomatyzować kampanię co otworzy Ci drzwi do nowych możliwości kariery.

Napisz do nas!

Aby uzyskać więcej informacji na temat oferty wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.
Uzyskaj więcej informacji
i wyprzedź wiedzą swoją konkurencje!